بیمارستان دامپزشکی درین

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

یکی از جدی ترین مشکلات پوستی گربه ها ، قارچ پوستی گربه می باشد که یک بیماری واگیردار هم برای حیوانات و هم برای انسان ها می باشد و در این بخش پیشی، برای درمان قارچ پوستی گربه به بیمارستان دامپزشکی درین مراجعه کرد. صاحبان حیوانات خانگی باید در نظر داشته باشند که به محض مشاهده علائم بیماری پوستی گربه خود، برای درمان بیماری پوستی گربه خود سریعا به یک متخصص مراجعه کنند.

کلینیک دامپزشکی درین با داشتن کادری زبده و تجهیزات بروز کلیه خدمات معاینه، تشخیص و درمان انواع حیوانات خانگی را در بخش های مختلف دامپزشکی درین ارائه می دهد که می توانید برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

حال در ادامه به سراغ کیس ارجاعی به دامپزشکی یعنی پیشی می رویم و نکاتی نیز درباره قارچ پوستی گربه ها  و همچنین درمان قارچ پوستی گربه ها خدمتتان بیان می کنیم.

پیشی جهت درمان به بخش داخلی ارجاع دادند و کارهای درمانی برای این کیس آغاز شد.

بيمارستان دامپزشکي شبانه روزی درين:

نام حیوان : پیشی

نوع و نژاد حیوان : گربه_نژاد پرشین

سن ۱حیوان : سال و ۷ ماهه

وزن حیوان : ۶ کیلوگرم

 

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی
علت مراجعه به دامپزشکي:

به گفته صاحب پیشی، روی بدنش حالت زخم دیده شده و برای همین مراجعه کردند.

تشخیص دامپزشک:

بعد از معاینات مختلف تیم پزشکی دامپزشکی شبانه روزی درین، آن ها قارچ پوستی را تشخیص دادند. پیشی گوش هایش را هم زیاد میخاراند که نمونه گرفته شد و برای آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی ارسال کردند که احتمالا قارچ پوستی می باشد. درمان برای این کیس را شروع کردیم.

قارچ پوستی گربه های خانگی

از جمله بیماری های پوستی گربه ها ، قارچ پوستی گربه ها می باشد که توانایی ایجاد عفونت در عمیق ترین لایه پوست و یا خارجی ترین لایه پوست را دارد و در صورت بروز مشکل حتما باید به پزشک متخصص برای حیوان خود مراجعه کنید.

این عفونت هی قارچی همانطو که در ابتدای بخش به آن اشاره شد واگیردار بوده و می تواند به حیوانات دیگر و یا انسان ها هم سرایت کند پس حتما اقدامات ایمنی و بهداشتی لازم را مد نظر داشته باشید.

علائم قارچ پوستی گربه ها

این عفونت ها در قالب جوش ای قرمز و ریز روی پوست نمایان می شوند و ممکن است با ریزش موی گربه هم همراه باشد. بعضی از اوقات نیز به صورت جوش های چرکی نمایان شده و موجب می شود که پوست ورقه ورقه شود. این عفونت به حدی خطرناک است که می تواند به تمامی بدن منتقل شده و ایجاد مشکل کند.

روش درمان قارچ پوستی گربه ها

روش درمان قارچ پوستی گربه ها معمولا ترکیبی از درمان های خوراکی و موضعی ضد قارچ می باشد. شایع ترین داروهای موضعی شامل پمادها, لوسیون ها, پودر ها یا اسپری ها و شامپوهای ضد قارچ می باشند.

 


بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

معرفی بخش تخصصی دامپزشکی درین:

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین از قویترین و مجهزترین دامپزشکی های کشور بوده که با جدیدترین متدهای درمانی روز دنیا در بخش تخصصی خود خدمات فراوانی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات زیر تنها با لمس لینک آن ها می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از جمله خدمات بخش تخصصی دامپزشکی درین:


مطالب و اخبار تخصصي را در سايت دامپزشکي درين دنبال نماييد.

اخبار دامپزشکي

دامپزشکي درين با خدمات متنوع خود، تنها بيمارستان دامپزشکي مجهز در شرق تهران مي باشد. بيمارستان و کلينيک دامپزشکي درين به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به مراجعين محترم مي باشد. جهت دريافت اطلاعات کاملتر با ما تماس حاصل نماييد.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱ – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱ – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱ – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

تلگرام

https://telegram.me/dorrinpethospital

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

اينستاگرام

https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

آپارات

https://www.aparat.com/dorrinpethospital

درمان قارچ پوستی گربه در دامپزشکی درین

لينک آدرس

https://goo.gl/maps/g4NHnstPMGn

 


دیدگاه ها بسته شده است