بیمارستان دامپزشکی درین

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

در این مطلب قصد داریم تا کمی تخصصی تر به بررسی علائم آلرژی گربه ها بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که علائم آلرژی گربه ها چیست؟ بسیاری از مراجعین بیمارستان دامپزشکی درین به دلیل حساسیت و آلرژی گربه های خود به دامپزشکی مراجعه می کنند. سعی داریم در این مطلب شما را جهت پیشگیری، بیشتر با این موضوع آشنا کنیم.

نشانه ها و محرک های آلژری گربه ها

وقتی که گربه دچار آلرژی شده باشد سیستم ایمنی او به بعضی مواد حساس است. اگرچه که این مواد یا آلرژن‌ها به‌ طور معمول در بیشتر محیط ها وجود دارد و برای اغلب حیوانات بی‌خطر است، اما سیستم ایمنی گربه آنها را خطرناک شناسایی می‌کند.

نشانه های عمومی آلرژی در گربه ها

عطسه ، سرفه ، خس خس سینه و خر‌ناس به دلیل التهاب گلو – خارش پوست، چشم و ترشحات چشم – خارش پشت و یا قاعده دم (که معمولاً در آلرژی به کک ها دیده می شود) – خارش و عفونت گوش – اسهال و استفراغ -گاز گرفتن پنجه ها/ پنجه های متورم

گربه ها به چه چیزهایی آلرژی دارند ؟

درخت، چمن، علف، کپک، گرده گل و گرد‌ و غبار ، غذا ها، بزاق کک و محصولات کنترل کننده کک، عطر، محصولات شوینده، دود سیگار، مواد پلاستیکی آلرژی های غذایی بیشتر به‌صورت خارش سر و گردن و مشکلات گوارشی نظیر اسهال و استفراغ خود را نشان میدهد و در هر سنی می‌تواند بروز کند .

گربه هایی که در بیرون از خانه هستند بیشتر در معرض کک و گرده گل قرار می‌گیرند. ممکن است در گربه هایی با اضافه وزن و آن‌ هایی که در معرض دود سیگارند، آسم پیشرفت کند.

راه تشخیص آلرژی گربه ها

آزمایش داخل جلدی

 

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

 


معرفی بخش تخصصی دامپزشکی درین:

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین از قویترین و مجهزترین دامپزشکی های کشور بوده که با جدیدترین متدهای درمانی روز دنیا در بخش تخصصی خود خدمات فراوانی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات زیر تنها با لمس لینک آن ها می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از جمله خدمات بخش تخصصی دامپزشکی درین:


بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

مطالب و اخبار تخصصي را در سايت دامپزشکي درين دنبال نماييد.

اخبار دامپزشکي

دامپزشکي درين با خدمات متنوع خود، تنها بيمارستان دامپزشکي مجهز در شرق تهران مي باشد. بيمارستان و کلينيک دامپزشکي درين به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به مراجعين محترم مي باشد. جهت دريافت اطلاعات کاملتر با ما تماس حاصل نماييد.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱ – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱ – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱ – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

تلگرام

https://telegram.me/dorrinpethospital

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

اينستاگرام

https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

آپارات

https://www.aparat.com/dorrinpethospital

علائم آلرژی گربه ها چیست؟

لينک آدرس

https://goo.gl/maps/g4NHnstPMGn

دیدگاه ها بسته شده است