بیمارستان دامپزشکی درین

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

از جمله مواردی که صاحبان حیوانات خانگی به بیمارستان دامپزشکی درین مراجعه می کنند، درمان زخم گربه در دامپزشکی درین می باشد که این جراحت می تواند بر اثر افتادن گربه آن ها از جایی باشد و یا درگیری با یک گربه خیابانی هم می تواند سبب این امر باشد.

کیس ارجاعی در این بخش گربه نژاد اسفينکس به نام ELLA بود که به دليل درگيری با ديگر گربه ها زخمی شده بود که تحت درمان زخم گربه در دامپزشکی درین قرار گرفت و بعد از معالجه از دامپزشکی مرخص شد.

بيمارستان دامپزشکي شبانه روزی درين:

بخش داخلی

نام حیوان : ELLA
نوع و نژاد حیوان : گربه ى، نژاد اسفينكس
سن : ١٠ ماهه

 

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

 

علت مراجعه به دامپزشکي:

ELLA به خاطر درگيرى با گربه ها ى ديگر دچار جراحت شده بود.

درمان:

بعد از شست و شوی زخم و پانسمان در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین، و توصيه های لازم درباره نگهداری از اين نژاد راهى خانه شد.

نحوه نگهداری از گربه های نژاد اسفینکس (گربه های بی مو)

در این قسمت قصد داریم تا مطالبی را درباره نحوه نگهداری گربه های نژاد اسفینکس (گربه های بی مو) را در اختیار ما سروران گرامی قرار دهیم.

گربه های نژاد اسفینکس(گربه های بی مو):

گربه های نژاد اسفینکس در دهه ۱۹۶۰ در کانادا پرورش یافتند. اولین گربه اسفینکس در اثر یک جهش ژنی بوجود آمد و پرورش دهندگان که از آن خوششان آمده بود، شروع به تکثیر اين گربه ها کردند. تا جایی که امروز گربه های اسفینکس یکی از نژادهای شناخته شده و نسبتا پر طرفدار هستند. بدن گربه اسفینکس مو ندارد. البته نه کاملا. آنها هیچ موی ضخیم و بلندی ندارند. به جای آن سطح پوشتشان از کرک های بسیار نازک پوشیده شده که در بعضی جاهای بدن کمتر و در بعضی جاها بیشتر است.

مراقبت از پوست گربه های اسفینکس:

چربی طبیعی پوست گربه ها معمولا توسط موهایشان جذب می شود اما در این گربه ها این چربی روی پوست می ماند. در نتیجه لازم است گربه های اسفینکس را به طور منظم حمام کنید. معمولا حمام هفتگی برای آنها توصیه می شود و حمام نباید بیش از دو هفته یکبار طول بکشد. علاوه بر این باید مراقب باشید تا گربه های اسفینکس در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرد. این کار خطر آفتاب سوختگی را به دنبال داشته ودر دراز مدت ممکن است که خطر سرطان پوست را به همراه داشته باشد.بدن آنها حرارتش را زود از دست می دهد. مخصوصا وقتی هوا سرد است.

مراقبت از گوش در گربه های نژاد اسفینکس:

گوش های گربه های نژاد اسنیفکس از بقیه گربه ها حساس تر است. چون درون گوش آنها مویی وجود ندارد تا جلوی ورود آلودگی را بگیرد. بنابراین شما باید گوش این گربه ها را مرتب تمیز کنید تا چربی پوست و موم در آن جمع نشود.


بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

معرفی بخش تخصصی دامپزشکی درین:

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین از قویترین و مجهزترین دامپزشکی های کشور بوده که با جدیدترین متدهای درمانی روز دنیا در بخش تخصصی خود خدمات فراوانی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات زیر تنها با لمس لینک آن ها می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از جمله خدمات بخش تخصصی دامپزشکی درین:


مطالب و اخبار تخصصي را در سايت دامپزشکي درين دنبال نماييد.

اخبار دامپزشکي

دامپزشکي درين با خدمات متنوع خود، تنها بيمارستان دامپزشکي مجهز در شرق تهران مي باشد. بيمارستان و کلينيک دامپزشکي درين به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به مراجعين محترم مي باشد. جهت دريافت اطلاعات کاملتر با ما تماس حاصل نماييد.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱  – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

تلگرام

https://telegram.me/dorrinpethospital

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

اينستاگرام

https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

آپارات

https://www.aparat.com/dorrinpethospital

درمان زخم گربه در دامپزشکی درین

لينک آدرس

https://goo.gl/maps/g4NHnstPMGn

 


دیدگاه ها بسته شده است