بیمارستان دامپزشکی درین

درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین

درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین

درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین

همانطور که همه ی شما سروران گرامی آگاهی دارید از مهم ترین عواملی که می تواند سلامت حیوان خانگی شما را تضمین کند و یا به خطر بیندازد، محیطی است که حیوان در آن زندگی می کند. در این بخش کیسی که به بیمارستان دامپزشکی درین جهت درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین مراجعه کرده بود، صاحب یک گربه هیمالین پرشین بود.

صاحب این گربه در محيط زندگی حيوان از اسپری استفاده کرده که باعث واکنش دستگاه تنفسی گربه شده و هنگام مراجعه حيوان به دامپزشکی درين و پس از بررسی های انجام شده، علايم بيماری برونشيت خفيف برای گربه پرشين تشخيص داده شد. برونشیت از جمله بیماری هایی است که برای گربه ایجاد مشکلات تنفسی می کند و در این بخش ما با توصیه هایی از سوی متخصص کلینیک دامپزشکی درین، به درمان مشکلات تنفسی گربه می پردازیم.

بيمارستان دامپزشکي درين:

بخش داخلی

نوع و نژاد حیوان : گربه، نژاد هیمالین پرشین

سن : دو ساله

جنسیت : ماده

علت مراجعه به دامپزشکي:

صاحب گربه پرشین به بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مراجعه کردند. صاحب حیوان از اين موضوع شکايت داشت که چند روز است که گربه دچار حمله های تنفسی می شود. خود صاحب این حیوان توضیح داد که چند روز است در محيط زندگی حيوان اسپری حشره کش استفاده می کند.

تشخيص دامپزشک:

در معاینه بالینی حیوان صدای تنفسی غیر طبیعی دیده نشد که نشان میدهد مشکل تنفسی گربه خیلی حاد نبوده و مبتلا به یک برونشیت خفیف است. برونشیت از جمله بیماری هایی است که موجب ایجاد مشکل در دستگاه تنفسی گربه می گردد.

پیشنهاد دامپزشک:

با توجه به اینکه عامل بيرونی سبب ناخوشی حيوان شده بود، توصيه های لازم به صاحب حيوان داده شد تا محيط مناسبی برای زندگی حيوان فراهم کند. با توصیه هایی که به صاحب گربه داده شد، کیس ارجاعی تحت درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین قرار گرفت.

 

درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین

درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین

درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین

بیماری برونشیت گربه چیست؟

بیماری برونشيت باعث تغییراتی در ساختار حنجره می گردد. در برونشیت بافت پوششی نایژه ها دچار آماس می گردند. دیوارۀ حنجره و مجاری هوایی (برنش) ضخیم شده و باعث تنگی مجاری هوایی می گردد. وقتی این حالت پیش رفت نماید مجاری هوایی باریک شده و اکسیژنی که حیوان در هنگام ورزش و فعالیت شدید به آن نیاز دارد تامین نمی شود.

علائم بیماری برونشیت در گربه

این حیوانات سرفه های خشک وخشن دارند که روزها و هفته ها ادامه می یابد. ممکن است سرفه ها بقدری شدید و تند و پشت سرهم باشند که حیوان نتواند عمل بازدم را انجام دهد. همچنین این حیوانات ممکن است دچار خس خس و نفس تنگی نیزز بشوند.

علل بروز برونشیت

وجود عطر، دود، خوشبوکننده ها، مواد شوینده، اسپری حشره کش و… می تواند حیوان را مستعد به بیماری برونشیت کند. عواملی که از آن ها یاد شد به عنوان عامل بیرونی می توانند طبقه بندی گردند. البته این مطلب را باید مد نظر داشت که به وجود آمدن بروشیت حاد گربه می تواند به دلیل ورود ویروس ها به دستگاه تنفسی گربه باشد و سبب بوجود آمدن مشکلات تنفسی گربه گردد.

با این وجود چنانچه شما عزیزان اگر متوجه مشکل خاصی و یا مورد مشکوکی در تنفس گربه و یا سایر حیوانات خود شدید، می توانید جهت درمان برونشیت گربه در دامپزشکی درین، به دامپزشکی مراجعه کرده و مشکل حیوان خود را با متخصصان ما در میان بگذارید.

بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

معرفي بخش تخصصي دامپزشکي درين:

بيمارستان دامپزشکي شبانه روزي درين از قويترين و مجهزترين دامپزشکي هاي کشور بوده که با جديدترين متدهاي درماني روز دنيا در بخش تخصصي خود خدمات فراواني را ارائه مي دهد. در صورت نياز به هر يک از خدمات زير تنها با لمس لينک آن ها مي توانيد اطلاعات مورد نياز خود را به دست آوريد. از جمله خدمات بخش تخصصي دامپزشکي درين:


مطالب و اخبار تخصصي را در سايت دامپزشکي درين دنبال نماييد.

اخبار دامپزشکي

دامپزشکي درين با خدمات متنوع خود، تنها بيمارستان دامپزشکي مجهز در شرق تهران مي باشد. بيمارستان و کلينيک دامپزشکي درين به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به مراجعين محترم مي باشد. جهت دريافت اطلاعات کاملتر با ما تماس حاصل نماييد.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱  – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

 


دیدگاه ها بسته شده است