بیمارستان دامپزشکی درین

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

از جمله مواردی که صاحبان آبزیان به خصوص ماهی ها با آن دست و پنجه نرم میکنند، ایجاد زخم توسط حیوانات دیگر به خصوص گربه ها روی این حیوانات می باشند که مراجعین گرامی جهت درمان زخم شکم ماهی خود به بیمارستان دامپزشکی درین مراجعه می کنند. درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین توسط بهترین متخصصین و بروزترین امکانات انجام می شود و اگر زخم شکم ماهی به موقع درمان و پانسمان نشود می تواند حیوان شما را دچار مشکل کند. چرا که این جراحت شکم ماهی می تواند برخی بیماری های عفونتی خارجی به روی پوست و پولک های آن ها به وجود آورد.

کیس ارجاعی در این بخش به دليل چنگ زدن گربه بر روی شکمش زخمی شده بود که در دامپزشکی شبانه روزی درین تحت درمان قرار گرفت و بعد از معالجه از دامپزشکی مرخص شد.

بيمارستان دامپزشکي شبانه روزی درين:

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

علت مراجعه به دامپزشکي:

کیس ارجاعی یک ماهی کوچک بود که به دلیل چنگ زدن گربه به بدن ماهی و ایجاد زخم در ناحیه شکم آن به کلینلک دامپزشکی درین مراجعه کرد تا تحت درمان جراحت شکم ماهی قرار گیرد.

تشخیص دامپزشک:

پس از معاینه ماهی با تامپون و بررسی زخم ماهی، تیم پزشکی دامپزشکی درین در بخش داخلی آبزیان بیمارستان،  توصیه به حمام نمک کردند به این صورت که به ازای هر لیتر آب ۶ گرم نمک داشته باشد.

درمان:

تا ۵ روز، پس از آن قرص کوتریموکسازول پودر شود و با ۱۰ سی سی آب مخلوط شود و ۰.۵ سی سی آن روی موضع زخم ماهی ریخته شود و انشاالله مشکلش حل می شود.

عفونت خارجی در ماهی ها:

یکی از عواملی که در صورت عدم کنترل می تواند منجر به مرگ ماهی ها شود، عفونت خارجی در ماهی ها به خصوص ماهی های زینتی می باشد که اگر ماهی به این بیماری گرفتار شود، دچار مشکل خواهد شد.

پرمنگنات پتاسیم یک ماده عالی می باشد که با استفاده درست از آن نتایج بسیار خوبی می توان از آن گرفت که موجب از بین رفتن تا حد زیادی از انگل ها ، باکتری ها و قارچ ها شود. همانطور که شما می دانید این عوامل خارجی می توانند باعث بروز عفونت خارجی در ماهی ها شوند که پرمنگنات پتاسیم می تواند از آن پیشگیری کند و راهی برای درمان عفونت خارجی در ماهی ها باشد.

با توجه به گرانی آنتی بیوتیک های درمانی برای ماهی ها، استفاده از پرمنگنات پتاسیم از نظر صرفه اقتصادی می تواند جایگزین خوبی برای آنتی بیوتیک ها باشد.

دامپزشکی شبانه روزی درین با داشتن کادری مجرب در بخش آبزیان و حیوانات خاص خود آماده ارائه انواع خدمات از جمله درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین می باشد.


بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

معرفی بخش عمومی دامپزشکی درین:

بیمارستان دامپزشکی درین با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات و همچنین همکاری با کادری مجرب در بخش عمومی خود خدمات متنوع و با کیفتی ارائه می دهد که به آن ها اشاره میکنیم. جهت بررسی و دیدن خدمات دامپزشکی درین می توانید روی هر یک از بخش های زیر که مورد نیاز شما است کلیک کرده تا مطالب آن را مشاهده کنید:

اولویت بیمارستان دامپزشکی درین رضایت تمام و کمال مراجعین بوده و با ارائه خدمات گوناگون تخصصی به کلیه مراجعه کنندگان سعی در رشد ارائه خدمات دامپزشکی را دارد.


مطالب و اخبار تخصصی را در سایت دامپزشکی درین دنبال نمایید.

اخبار دامپزشکی

دامپزشکی درین با خدمات متنوع خود، تنها بیمارستان دامپزشکی مجهز در شرق تهران می باشد. بیمارستان و کلینیک دامپزشکی درین به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. جهت دریافت اطلاعات کاملتر با ما تماس حاصل نمایید.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱  – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

تلگرام

https://telegram.me/dorrinpethospital

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

اينستاگرام

https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

آپارات

https://www.aparat.com/dorrinpethospital

درمان زخم شکم ماهی در دامپزشکی درین

لينک آدرس

https://goo.gl/maps/g4NHnstPMGn


 

دیدگاه ها بسته شده است