بیمارستان دامپزشکی درین

نحوه نگهداری بچه گربه ها

نحوه نگهداری بچه گربه ها

نحوه نگهداری بچه گربه ها

بچه گربه ها حیوانات با نمکی هستند که با دیدن بازیگوشی آن ها هر کسی وسوسه می شود که حداقل یکی از آن ها را برای خود داشته باشد. متتخصصان بیمارستان دامپزشکی درین در این مطلب قصد دارند تا نکاتی در باره نحوه نگهداری بچه گربه ها به صورت خلاصه برای شما بیان کنند. قطعا چه برای کسانی که بچه گربه دارند و چه آنهایی که علاقه به نگهداری بچه گربه دارند ممکن است این سوال پیش آید که چگونه از بچه گربه نگهداری کنیم؟ مشکلات روده ای بچه گربه ها چیست؟ و از این دست سولات که نظر مخاطبان را جلب می کند.

در ادامه به بیان یک مورد جالب می پردازیم که بچه گربه هایی که در خیابان پیدا شده بودند به دامپزشکی آورده شده اند و پزشک متخصص درباره نگهداری آن ها جهت حفظ سلامتشان نکاتی را بیان می دارد.

بيمارستان دامپزشکي شبانه روزی درين:

این دو بچه گربه در خیابان پیدا شده اند. آن ها خیلی کوچک هستند و به شیر نیاز دارند.

توصیه های دامپزشک:

این بچه گربه ها باید در جای گرم نگهداری شوند. نکته بسیار مهم این است که شیر آن ها باید گرم باشد زیرا اگر شیر سرد باشد مشکلات روده ای در آن ها ایجاد میشود.

پیشنهاد دامپزشک:

دکتر پیشنهادش این بود که حداقل دو ماه این ها به جای گرم و شیر گرم نیاز دارند .

 

نحوه نگهداری بچه گربه ها

نحوه نگهداری بچه گربه ها

 

مشکلات روده ای بچه گربه ها

چرا مشکلات روده ای در بچه گربه ها بیشتر دیده میشود؟!

اگر بچه گربه شما مشکلات معده، استفراغ یا اسهال دارد، شما باید مشکل را حل کنید. مشکلات روده ای در بچه‌گربه ها شایع است زیرا سیستم گوارش آن ها حساس است و به آرامی تغییر میکند و بچه گربه ها نسبت به گربه ها بیشتر مستعد مشکلات عفونی و مریضی هستند .

دلایل مشکلات روده ای بچه گربه ها

اولین قدم غذا

بچه گربه شما معده حساسی دارد. تغییر ناگهانی در غذا یا غذای انسان میتواند به کلی سیستم گوارشی را مختل کند.

یکی دیگر از موارد کوتاه مدت مشکلات روده ای شیر است. شیر انسان نباید به بچه‌ گربه داده شود، اگر قصد عوض کردن‌ برنامه غذایی آن را دارید‌، خیلی آرام این کار را انجام دهید.

یک مقدار زیاد کنید هر چند روز یک بار تا زمانی که بخواهید غذای جدید ‌جایگزین کنید ،عجله نکنید این کار شاید یک هفته یا دو هفته طول بکشد .

حساسیت غذایی بچه گربه ها

حساسیت غذایی بچه گربه ها را نمیتوان فقط در استفراغ بچه گربه دید تا زمانیکه ان‌ به یک غذا حساسیت داشته‌ باشد. بچه‌ گربه با غذای زیاد دچار مشکل میشود یا غذای غنی در وعده هایش، پس باید مقدار را از کم‌ به زیاد افزایش دهیم.

همانطور که می دانید برای مبحث نحوه نگهداری بچه گربه ها نکات بسیار دیگری نیز وجود دارد که سعی شد در این مطلب  توسط دامپزشکان دامپزشکی درین تا حدودی به آن ها اشاره شود و به حفظ سلامتی بچه ها گربه ها کمک شود.


بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

معرفی بخش آبزیان و حیوانات خاص (اگزوتیک) دامپزشکی درین

بیمارستان دامپزشکی درین از مجهزترین، معتبرترین و بزرگترین مراکز درمانی حیوانات خانگی بوده که دارای مجوز ها و گواهینامه های با ارزشی چون  ISO IWA1 2005 ( ایزو مدیریت  کیفیت ، مراکز بهداشتی و درمانی) و همچنین گواهینامه ISO  ۲۶۰۰۰ ( ایزو مسئولیت پذیری اجتماعی  در زمینه دامپزشکی ) می باشد که در محیطی بسیار زیبا و تخصصی خدمات گوناگونی را در بخش های مختلف ارائه می دهد که از جمله بخش آبزیان و حیوانات خاص (اگزوتیک) است.

در بخش ماهی ها و آبزیان بیمارستان  شبانه روزی درین امکان معاینه و درمان ماهیان زینتی، لاک پشت و کلیه آبزیان را زیر نظر متخصصین و جمعی از مشاوران زبده این عرصه صورت می پذیرد.

همچنین در بخش حیوانات خاص (اگزوتیک) که شامل حیواناتی چون انواع خزندگان ،دوزیستان ،پستانداران کوچک ،بی مهرگان ، کولا ، ایگوانا و … مشاوران و متخصصان دامپزشکی درین آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه معاینه، تشخیص انواع بیماری ها و درمان این گروه از حیوانات می باشد.

برای دیدن خدمات ما در بخش آبزیان و حیوانات خاص (اگزوتیک) می توانید اینجا کلیک کنید.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱  – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱  – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

نحوه نگهداری بچه گربه ها

تلگرام

https://telegram.me/dorrinpethospital

نحوه نگهداری بچه گربه ها

اينستاگرام

https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

نحوه نگهداری بچه گربه ها

آپارات

https://www.aparat.com/dorrinpethospital

نحوه نگهداری بچه گربه ها

لينک آدرس

https://goo.gl/maps/g4NHnstPMGn


دیدگاه ها بسته شده است