بیمارستان دامپزشکی درین

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

از جمله خطرناک ترین بیماری های ویروسی در سگ ها، بیماری پاروویروس است. این بیماری اغلب بین توله سگ ها شایع است و برای تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها باید به پزشک متخصص مراجعه کرده تا با معاینات مختلف بتوان آن را تشخیص داد.

در این مطلب هم کیس ارجاعی یک توله سگ بود که جهت معاینه به بیمارستان دامپزشکی درین مراجعه کرد و مشکوک به بیماری خطرناک پاروویروس بود.

در دامپزشکی درین تمامی معاینات توسط بهترین متخصصین و بروزترین امکانات انجام می شود و در این مورد خاص اگر به موقع کیس به دامپزشکی مراجعه نکند، می تواند حیوان شما را دچار مشکل کند. چرا که این بیماری یعنی پاروویروس می تواند در آخر با پیشرفت کردن موجب مرگ حیوان شما شود.

كيس ارجاعي به بخش داخلی ارجاع داده شد و مراحل معاینه و تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها براي اين كيس شروع شد.

بيمارستان دامپزشکي شبانه روزی درين:

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها
علت مراجعه به دامپزشکي:

این سگ امروز به بیمارستان اورده شده است که مشکوک به بیماری ویروسی بوده و برای یافتن نوع ویروس و علت آن به بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین ارجاع داده شده است.

تشخیص دامپزشک:

تیم پزشکی دامپزشکی بعد از انجام معاینات مختلف بر روی این کیس، احتمال ابتلا به پاروویروس را دادند. که با انجام آزمایشات مختلف بر روی این کیس فهمیدیم که خوشبختانه‌ نتیجه آزمایش‌ منفی بود.

 

پاروویروس در سگ ها

همانطور که در ابتدای مطلب خدمتتان گفته شد، پاروویروس در سگ ها از خطرناک ترین بیماری ویروسی در سگ ها می باشد که برای پی بردن به آن علائم مختلفی دارد.

اما نکاتی که درباره این بیماری وجود دارد این است که پاروویروس در سگ ها به ۲ قسمت تقسیم می شود:

  1. فرم روده ای که به روده سگ حمله می کند
  2. فرم دیگر آن حمله به ماهیچه قلب حیوان

علائم پاروویروس در سگ ها

برای بیان علائم پاروویروس در سگ ها در فرم روده ای باید گفت که با علائم اسهال، استفراغ، کاهش وزن و کم اشتهایی همراه است و اینگونه خود را نشان می دهد و اما در فرم دیگر آن که حمله به ماهیچه قلب حیوان است، پاروویروس به ماهیچه قلب حیوان حمله کرده و این موضوع در توله سگ ها منجر به مرگ آن ها می شود. البته این بیماری بیشتر در توله سگ ها مشاهده می شود.

درمان پاروویروس در سگ ها

اصلی ترین و مهم ترین راه پیشگیری و درمان پاروویروس در سگ ها، واکسیناسیون می باشد که در توله سگ ها این بیماری ویروسی با انجام واکسیناسیون از بین میرود.

بیمارستان دامپزشکی درین با همکاری و بهره گیری از کادری زبده در بخش عمومی خود، کلیه خدمات واکسیناسیون و انگل زدایی حیوانات را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.


بخش هاي مختلف بيمارستان دامپزشکي درين

جهت سهولت استفاده شما مخاطبين گرامي بخش هاي مختلف و مورد نياز شما عزيزان در اين قسمت آورده شده تا در صورت نياز به بررسي هر يک از آن ها بپردازيد. پس از انتخاب بخش مورد نظر خود تنها با يک کليک بر روي آن مي توانيد آن را مشاهده کنيد:

  1. بخش عمومي
  2. بخش تخصصي
  3. بخش پرندگان و جوندگان
  4. بخش آبزيان و حيوانات خاص (اگزوتيک)
  5. بخش حيوانات حيات وحش

معرفی بخش عمومی دامپزشکی درین:

بیمارستان دامپزشکی درین با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات و همچنین همکاری با کادری مجرب در بخش عمومی خود خدمات متنوع و با کیفتی ارائه می دهد که به آن ها اشاره میکنیم. جهت بررسی و دیدن خدمات دامپزشکی درین می توانید روی هر یک از بخش های زیر که مورد نیاز شما است کلیک کرده تا مطالب آن را مشاهده کنید:

اولویت بیمارستان دامپزشکی درین رضایت تمام و کمال مراجعین بوده و با ارائه خدمات گوناگون تخصصی به کلیه مراجعه کنندگان سعی در رشد ارائه خدمات دامپزشکی را دارد.


مطالب و اخبار تخصصی را در سایت دامپزشکی درین دنبال نمایید.

اخبار دامپزشکی

دامپزشکی درین با خدمات متنوع خود، تنها بیمارستان دامپزشکی مجهز در شرق تهران می باشد. بیمارستان و کلینیک دامپزشکی درین به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. جهت دریافت اطلاعات کاملتر با ما تماس حاصل نمایید.


آدرس دامپزشکي شبانه روزي درين:

بزرگراه رسالت – بين چهار راه سرسبز (آيت) و مدائن – پلاک ۵۸۴ – مجتمع درين .

شماره تلفن هاي ثابت :

۷۷۱۳۰۵۴۰ ۰۲۱ – ۷۷۱۳۰۵۴۱ ۰۲۱

۷۷۱۳۰۵۴۲ ۰۲۱ – ۷۷۴۹۹۱۴۷ ۰۲۱

۷۷۰۹۳۷۸۱ ۰۲۱ – ۷۷۱۳۰۵۳۹ ۰۲۱

شماره تلفن تماس هاي اينترنتي بيمارستان دامپزشکي درين:

۰۹۱۲۵۹۸۴۶۴۰ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۸ – ۰۹۰۲۷۷۷۹۰۰۷

آدرس شبکه هاي اجتماعي :

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

تلگرام

https://telegram.me/dorrinpethospital

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

اينستاگرام

https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

آپارات

https://www.aparat.com/dorrinpethospital

تشخیص بیماری پاروویروس در سگ ها

لينک آدرس

https://goo.gl/maps/g4NHnstPMGn


 

دیدگاه ها بسته شده است