بیمارستان دامپزشکی درین

زخم قرنیه چشم و ویروس FIP گربه

زخم قرنیه چشم و ویروس FIP گربه

در بیمارستان دامپزشکی درین، از ابتدائی ترین خدمات همچون صدور شناسنامه و گواهی سلامت و گواهی خروج از کشور و معاینه و تشحیص بیماری تا انجام امور اورژانس و ارائه خدمات شبانه روزی دامپزشکی همراه با امکانات بخش جراحی و سرم تراپی موجود می باشد. اورژانس بیمارستان درین آماده ارائه کلیه امور درمانی و تزریقات و اقدامات فوری بوده و همچنین با داشتن بخش بستری و نگهداری حیوانات این فرصت را فراهم نموده تا حیوان بیمار در محلی امن و تحت نظر کادر درمان مراقبت و نگهداری شود. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه ایی بودیم که به علت زخم قرنیه چشم و ویروس FIP گربه به بیمارستان دامپزشکی آورده شده بود.

بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک چشم پزشکی حیوانات

بی حسی پا گربه

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه
  • نژاد: –
  • جنسیت: ماده
  • نام: –
  • وزن: –
  • سن: –
  • دما: –
  • وضعیت: عقیم نشده
علت مراجعه:

کیس اخیرا وزن زیادی از دست داده و بشدت ضعیف شده است طوری که به سختی راه می رود و موقع راه رفتن زمین می خورد همچنین آبریزش و التهاب چشم دارد.

معاینه:

ابتدا پزشک بدقت چشم کیس را معاینه کرد و متوجه ابریزش و زخم شدید در ناحیه قرنیه شد.

در معاینه مشخص شد که التهاب بافت یووه های چشم بشدت وخیم است.

سپس پزشک معالج مراکز تعادل گربه شامل : سبیل و گوش را تحریک کرد.

مسیر های عصبی این مراکز عصبی سالم بودند زیرا کیس حساسیت نشان میداد.

تشخیص:

در نهایت پزشک کیس را مشکوک به ویروس FIP دانست و آزمایش توکسیدوز هم بهمراه آزمایش cbc تجویز کرد.

زخم قرنیه چشم و ویروس FIP گربه

 

آشنایی بیشتر با بیمارستان دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متخصصان رشته های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد.

در بیمارستان دامپزشکی درین امکاناتی مانند رادیولوژی و سونوگرافی همراه با انجام آزمایشات دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی و وجود فروشگاه و پت شاپ و به همراه بخش اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات خانگی و سایر امکانات بیمارستان دامپزشکی این فرصت را ایجاد کرده تا کلیه نیازهای حیوان خود را بر آورده کرده و چنانچه تمایل به خرید انواع البسه و پوشاک ، ظروف غذا و خوراک و … را داشته باشید، می توانید همه را از بیمارستان دامپزشکی درین تهیه نمایید.

بیمارستان دامپزشکی درین

حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک مرکز درمانی و بیمارستان حیوانات خانگی و دام کوچک ، که متشکل از بخش اورژانس و فوریتهای دامپزشکی؛ آمبولانس ؛ تزریقات و سرم تراپی واکسیناسیون و بستری و نگهداری از حیوانات؛ خدمات اصلاح و شستشو حیوانات ، فروشگاه و پت شاپ ، داروخانه دامپزشکی ؛ درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک آمادگی دارد تا بصورت شبانه روزی کلیه خدمات درمانی دامپزشکی مربوط به حیوانات خانگی و همراه شما را انجام دهد.

گزارش از عرفان کریمی دانشجو دامپزشکی دانشگاه علوم تحقیقات، کار آموز  بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.