بیمارستان دامپزشکی درین

لرزش پا و محدودیت حرکت گربه

لرزش پا و محدودیت حرکت گربه

لرزش پا و محدودیت حرکت گربه

علاقمندان به حیوانات خانگی باید توجه داشته باشند صرف علاقه دلیل به نگهداری از حیوانات نمی باشد زیرا حیوانات بعنوان یک موجود زنده نیاز به امکانات و شرایط مناسب برای زیستن دارند و علاوه بر علاقه، مسئولیت پذیری صاحب حیوان خانگی در فراهم کردن این امکانات همراه با رسیدگی و معاینات دوره ای و مرتب لازمه نگهداری از حیوانات خانگی است. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه حمایتی بودیم که به علت لرزش پا و محدودیت حرکت گربه به بیمارستان دامپزشکی آورده شده بود.

بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات درین

بی حسی پا گربه

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه حمایتی
  • نژاد: DSH
  • جنسیت: نر
  • نام: –
  • وزن: –
  • سن: ۳ ماهه
  • دما: –
  • وضعیت: –
علت مراجعه:

این کیس در خیابان پیدا شده و وضعیت نامناسبی داشته و هنگام راه رفتن پاها لرزش داشته و کم حرکت می کند و ناله می کند.

معاینه:

در معاینات بالینی به عمل آمده توسط پزشک متخصص، احتمال ضربه خوردن شدید مثل تصادف وجود دارد.

برای بررسی بیشتر عکس رادیولوژی گرفته شد.

در عکس رادیولوژی شکستگی مهره ۷ تشخیص داده شد.

به همین دلیل حیوان نمی تواند به طور مناسب حرکت کند .

درمان و دارو:

برای درمان دو راه وجود دارد:

۱. با جراحی که شانس کمی برای بهبودی وجود دارد.

۲. حمایتی و دارویی که با محدودیت حرکت باید باشد و باز هم شانس بهبودی کم است.

 

لرزش پا و محدودیت حرکت گربه

آشنایی بیشتر با بیمارستان دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متخصصان رشته های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد.

از ابتدائی ترین خدمات همچون صدور شناسنامه و گواهی سلامت و گواهی خروج از کشور و معاینه و تشحیص بیماری تا انجام امور اورژانس و ارائه خدمات شبانه روزی دامپزشکی همراه با امکانات بخش جراحی و سرم تراپی آمادگی انجام کلیه امور درمانی وتزریقات و اقدامات فوری را فراهم نموده ضمن آنکه بخش بستری و نگهداری حیوانات این فرصت را فراهم نموده تا حیوان بیمار در محلی امن و تحت نظر کادر درمان مراقبت و نگهداری شود. امکاناتی مانند رادیولوژی و سونوگرافی همراه با انجام آزمایشات دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی و وجود فروشگاه و پت شاپ و به همراه بخش اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات خانگی و سایر امکانات بیمارستان دامپزشکی این فرصت را ایجاد کرده تا کلیه نیازهای حیوان خود را بر آورده کرده و چنانچه تمایل به خرید انواع البسه و پوشاک ، ظروف غذا و خوراک و … را داشته باشید، می توانید همه را در بیمارستان دامپزشکی درین فراهم کنید.

بیمارستان دامپزشکی درین

حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک مرکز درمانی و بیمارستان حیوانات خانگی و دام کوچک ، که متشکل از بخش اورژانس و فوریتهای دامپزشکی؛ آمبولانس ؛ تزریقات و سرم تراپی واکسیناسیون و بستری و نگهداری از حیوانات؛ خدمات اصلاح و شستشو حیوانات ، فروشگاه و پت شاپ ، داروخانه دامپزشکی ؛ درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک آمادگی دارد تا بصورت شبانه روزی کلیه خدمات درمانی دامپزشکی مربوط به حیوانات خانگی و همراه شما را انجام دهد.

گزارش از سید مهراس هاشمی دولابی دانشجوی رشته دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شبستر، کار آموز  بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.