بیمارستان دامپزشکی درین

دررفتگی کشکک زانو سگ

دررفتگی کشکک زانو سگ

دررفتگی کشکک زانو سگ

در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که به علت احساس درد هنگام راه رفتن و احتمال دررفتگی کشکک زانو سگ به بیمارستان درین آورده شده بود.

چنانچه علاقه به نگهداری از سگ و یا گربه در منزل و یا محیط کار را دارید، بیمارستان دامپزشکی درین با همکاری متخصصین حیوانات خانگی در بخش های ویژه و مجهز برای درمان این حیوانات، آمادگی درمان، معاینه و ویزیت دوره ای حیوان شما را در بخش کلینیک حیوانات بیمارستان دامپزشکی درین ، همه روزه از ساعت ۶ تا ۲۱ شب را دارد.

بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین دپارتمان حیوانات خانگی كلينيك دامپزشكی

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: ترير
  • جنسیت: نر
  • نام: –
  • وزن: ۷.۳ کیلو گرم
  • سن: ۳سال
  • دما:-
  • وضعیت: –
علت مراجعه:

طبق اظهارات صاحب حیوان، این کیس قبلا بدون مشکلی می دویده و مشکلی در راه رفتن نداشته ولی به مرور زمان و گاهی اوقات پا را بالا می گیرد و احساس درد می کند و اینکه در این دوران بیرون هم رفته است.

معاینه :

با انجام معاینات باليني اولیه توسط پزشک معالج، حيوان مشکلی نداشته و توصیه شد عکس رادیولوژی گرفته شود.

تشخيص:

با ديدن عكس راديولوژی، دررفتگی کشکک زانو سگ بصورت خفیف تشخیص داده شد و استخوان tibia هم بدشکل است و احتمال دارد که جسم نوک تیزی داخل پا فرو رفته باشد.

درمان و دارو :

طبق تشخیص نهایی و اعلام پزشک ، فعلا قرص ضد التهاب ملوکسیکام ۷.۵ می دهیم

بعد از مدتی نتیجه را بررسی می کنیم که آیا بعد از قطع دارو بهبودی بوجود آمده یا خیر .

دررفتگی کشکک زانو سگ

دررفتگی کشکک زانو سگ

بیمارستان دامپزشکی درین

از زمان های قدیم حیوانات خانگی بعنوان همدم و همراه انسانها بوده اند و از جمله فعالیت های لذت بخش و مفرح سرگرمی و بازی و همدمی با این موجودات بوده و البته نگهداری از حیوانات مسائل و مشکلات خود را دارد ضمن آنکه نگهداری از حیوانات خانگی رسیدگی و مسئولیت پذیری به همراه رعایت نکات بهداشتی و درمانی را طلب می کند. مراجعه بصورت برنامه ریزی شده و مرتب به درمانگاه دامپزشکی و یا بیمارستان دامپزشکی و یا کلینیک دامپزشکی جهت کنترل وضعیت حیوان خانگی از لازمه های نگهداری حیوانات در خانه می باشد.

همچنین چنانچه تمایل و علاقه به نگهداری از حیوانات اگزوتیک ( حیوانات خاص ) مانند خزندگان ؛ جوندگان و انواع مختلف آنها را دارید شما می توانید برای چکاپ و برسی وضعیت حیوان و نحوه نگهداری و دریافت خدمات مشاوره ای بصورت مرتب و دوره ای حیوان خود را به کلینیک اگزوتیک و حیوانات خاص بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین آورده و توسط دامپزشکان متخصص در زمینه حیوانات خاص و اگزوتیک مورد معاینه قرار دهید

گزارش توسط سید مهراس هاشمی دولابی دانشجوی رشته دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شبستر، کار آموز بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.