بیمارستان دامپزشکی درین

آسیب دیدگی مجرای ادراری گربه

آسیب دیدگی مجرای ادراری گربه

آسیب دیدگی مجرای ادراری گربه

علاقمندان به حیوانات خانگی باید توجه داشته باشند صرف علاقه دلیل کافی ببرای نگهداری از حیوانات نمی باشد زیرا حیوانات بعنوان یک موجود زنده نیاز به امکانات و شرایط مناسب برای زیستن دارند و علاوه بر آن مسئولیت پذیری صاحب حیوان خانگی در فراهم کردن این امکانات همراه با رسیدگی و معاینات دوره ای و مرتب، لازمه نگهداری از حیوانات خانگی است. بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متخصصان رشته‌های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه ایی بودیم که به علت آسیب دیدگی مجرای ادراری گربه به بیمارستان دامپزشکی آورده شده بود.

بخش جراحی بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات

بی حسی پا گربه

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه
  • نژاد: DSH
  • جنسیت: –
  • نام: بلکی
  • وزن: ۱٫۳ کیلوگرم
  • سن: ۳ ماه
  • دما: –
  • وضعیت: –
علت مراجعه:

بلکی به دلیل آسیب ناحیه ی دم و پرینه به بیمارستان مراجعه نمود.

معاینه و درمان:

تنها راه درمان برای زنده ماندن بلکی جراحی abdominal urethrostomy می باشد.

بطوریکه از میزراه سوراخی به سمت دیواره ی شکم ایجاد شود و لایه های ادوانتیس میزراه و شکم به یکدیگر دوخته شود تا مجرایی برای خروج ادرار در شکم تشکیل گردد.

این جراحی عوارضی چون سوختگی شکم در اثر خروج ادرار دارد اما با اینحال تنها راه باقیمانده برای نجات بلکی است.

 

آسیب دیدگی مجرای ادراری گربه

آسیب دیدگی مجرای ادراری در گربه

آسیب دیدگی مجرای ادراری گربه

جراحی مجرای ادراری گربه در بیمارستان دامپزشکی درین

آشنایی بیشتر با بیمارستان دامپزشکی

در بیمارستان دامپزشکی درین، از ابتدائی ترین خدمات همچون صدور شناسنامه و گواهی سلامت و گواهی خروج از کشور و معاینه و تشحیص بیماری تا انجام امور اورژانس و ارائه خدمات شبانه روزی دامپزشکی همراه با امکانات بخش جراحی و سرم تراپی موجود می باشد. اورژانس بیمارستان درین آماده ارائه کلیه امور درمانی و تزریقات و اقدامات فوری بوده و همچنین با داشتن بخش بستری و نگهداری حیوانات این فرصت را فراهم نموده تا حیوان بیمار در محلی امن و تحت نظر کادر درمان مراقبت و نگهداری شود. بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متخصصان رشته های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد.

در بیمارستان دامپزشکی درین امکاناتی مانند رادیولوژی و سونوگرافی همراه با انجام آزمایشات دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی و وجود فروشگاه و پت شاپ و به همراه بخش اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات خانگی و سایر امکانات بیمارستان دامپزشکی این فرصت را ایجاد کرده تا کلیه نیازهای حیوان خود را بر آورده کرده و چنانچه تمایل به خرید انواع البسه و پوشاک ، ظروف غذا و خوراک و … را داشته باشید، می توانید همه را از بیمارستان دامپزشکی درین تهیه نمایید.

بیمارستان دامپزشکی درین

حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک مرکز درمانی و بیمارستان حیوانات خانگی و دام کوچک ، که متشکل از بخش اورژانس و فوریت های دامپزشکی ؛ آمبولانس ؛ تزریقات و سرم تراپی واکسیناسیون و بستری و نگهداری از حیوانات؛ خدمات اصلاح و شستشو حیوانات ، فروشگاه و پت شاپ ، داروخانه دامپزشکی ؛ درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک آمادگی دارد تا بصورت شبانه روزی کلیه خدمات درمانی دامپزشکی مربوط به حیوانات خانگی و همراه شما را انجام دهد.

گزارش از نسترن ناصحی دانشجوی دامپزشکی آزاد کرج، کار آموز  بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.