بیمارستان دامپزشکی درین

حساسیت دستگاه گوارش سگ پکینیز

حساسیت دستگاه گوارش سگ پکینیز

حساسیت دستگاه گوارش سگ پکینیز

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که به علت حساسیت دستگاه گوارش سگ به بیمارستان آورده شده بود.

دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی ، بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين

مشخصات بیمار
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: پيكينيز
  • جنسیت: ماده
  • نام: sky
  • وزن: ٧كيلوگرم
  • سن: يك سال و هفت ماه

بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین در دپارتمان کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی میزبان مراجعه کننده ای بود که توسط سرپرست خودش، برای مشکلات دستگاه گوارش و اسهال و استفراغ جهت معاینه و درمان به بیمارستان دامپزشکی درین آورده شده بود.

علت مراجعه:

به گفته ي صاحب حيوان سگ بعد از خوردن مقدار كمي استخوان استفراغ مي كند و دچار اسهال خوني شده است و بعد يك روز اين اسهال زرد رنگ شده است. هچنین طبق اظهارات صاحب کیس، اين اسهال بعد از خوردن تخم مرغ بيشتر شده است.

حساسیت دستگاه گوارش سگ

 

معاینه و تشخیص:

پس از انجام معاینات کامل توسط دامپزشک متخصص و بررسی علائم ، تشخیص پزشک این بود که علت اصلي اسهال سگ، تغيير مداوم غذای حیوان ست که باعث شده دستگاه گوارش اسكاي حساس شود.

درمان:

توصیه پزشک برای درمان اصلی این بود که يا هر ١٢ ساعت يكبار به حیوان سرم تزريق شود و يا اينکه به عنوان جایگزین، در ابتدا داروي خوراكي به حیوان داده شود و اگر حيوان تا شب غذا نخورد و يا خورد و بالا آورد حتما بايد تزريق سرم انجام شود.

داروهای تجویز شده:

امپول اندانسترون
امپول رانيتيدين
قرص مترونيدازول
قرص فورازوليدون

 

گزارش از خانم فاطمه سرايي دانشجو مقطع دكتري دانشگاه گرمسار کار آموز بخش داخلی کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.