بیمارستان دامپزشکی درین

کم حسی و عفونت سگ

کم حسی و عفونت سگ

کم حسی و عفونت سگ

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که به علت کم حسی و عفونت سگ به بیمارستان آورده شده بود.

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی وامکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماری های خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد.

بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات درین

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: شیتزو
  • جنسیت: نر
  • نام: هانتر
  • وزن: ۳۴۰۰ گرم
  • سن: ۴ ماهه
علت مراجعه:

سگ طبق گفته صاحبان در شرایط نرمال زندگی می کرده و با علایم مشابه مسمومیت که تمام بدنش را سفت کرده مواجه شده اند.

همچنین علایم عصبی شدید داشته و درک حس درد نیز با تاخیر بوده است و تعادل برای راه رفتن ندارد

معاینه و تشخیص:

با انجام معاینات اولیه توسط دامپزشک مشخص شد که گوش حیوان نیز عفونت دارد و ممکن است این عدم تعادل به عفونت گوش نیز مربوط باشد

همچنین حیوان علایم ستاره نگاری نیز دارد و دمای بدن حیوان نیز بالاست.

جهت تشخیص دقیقتر حیوان حتما باید آزمایش های cbc و بیوشیمی و رادیولوژی بدهد که به توجه به اینکه شرایط خوبی نداشت، سریعا آزمایش cbc دستگاهی گرفته شد و خوشبختانه در نتیجه آزمایش مشکلی نداشت.

درمان:

برای درمان اولیه، حیوان تا زمانی که نتایج دیگر ازمایشات اماده شود باید سرم + B.complex+Dexametasone بگیرد.

کم حسی و عفونت سگ

گزارش از کارآموز کیانا محمدی دانشجوی دکترای دامپزشکی و کار آموز دپارتمان داخلی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک اگزوتیک و پرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.