بیمارستان دامپزشکی درین

بی حسی پا گربه

بی حسی پا گربه

بی حسی پا گربه

از زمانهای قدیم حیوانات خانگی بعنوان همدم و همراه انسانها بوده اند و از جمله فعالیتهای لذت بخش و مفرح سرگرمی و بازی و همدمی با این موجودات بوده و البته نگهداری از حیوانات مسائل و مشکلات خود را دارد ضمن آنکه نگهداری از حیوانات خانگی رسیدگی و مسئولیت پذیری به همراه رعایت نکات بهداشتی و درمانی را طلب می کند. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه ایی بودیم که به علت بی حسی پا گربه به بیمارستان دامپزشکی آورده شده بود.

بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات درین

بی حسی پا گربه

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه حمایتی
  • نژاد: DSH
  • جنسیت: نر
  • نام: –
  • وزن: –
  • سن: ۵ ساله
  • دما: –
  • وضعیت: –
علت مراجعه:

این کیس در خانه مشغول بازی کردن بوده و از روی صندلی به زمین می افتد و بعد از آن پاها را نمی تواند حرکت بدهد و پاها را به زمین می کشد.

معاینه:

با بررسی در بالین احساس درد در پاها وجود نداشت و بی اختیاری در دفع مدفوع وجود داشت و توصیه شد که عکس رادیولوژی گرفته شود. بنابراین تشخیص نهایی توسط دکتر اعلام شد. در گراف مشخص شد که شکستگی در مهرهای کمری وجود نداشته و قلب و ریه مشکل دارد. احتمال دارد که لخته خون در رگ ایجاد شده که باعث مشکل در خونرسانی در پاها ایجاد کرده و همچنین پاها نبض نداشته و پاها سرد است.

درمان و دارو:

توسط پزشک داروهای زیر تجویز شدند:

  • سریعا سونوگرافی شود.
  • حمایتی مثل هپارین
  • سریع باید جراحی شود.

بی حسی پا گربه

 

آشنایی بیشتر با بیمارستان دامپزشکی

علاقمندان به حیوانات خانگی باید توجه داشته باشند صرف علاقه دلیل به نگهداری از حیوانات نمی باشد زیرا حیوانات بعنوان یک موجود زنده نیاز به امکانات و شرایط مناسب برای زیستن دارند و علاوه بر آن مسئولیت پذیری صاحب حیوان خانگی در فراهم کردن این امکانات همراه با رسیدگی و معاینات دوره ای و مرتب لازمه نگهداری از حیوانات خانگی است ، بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متحصصان رشته های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد.

از ابتدائی ترین خدمات همچون صدور شناسنامه و گواهی سلامت و گواهی خروج از کشور و معاینه و تشحیص بیماری تا انجام امور اورژانس و ارائه خدمات شبانه روز ی دامپزشکی همراه با امکانات بخش جراحی و سرم تراپی آمادگی انجام کلیه امور درمانی وتزریقات و اقدامات فوری را فراهم نموده ضمن آنکه بخش بستری و نگهداری حیوانات این فرصت را فراهم نموده تا حیوان بیمار در محلی امن و تحت نظر کادر درمان مراقبت و نگهداری شود. امکاناتی مانند رادیولوژی و سونوگرافی همراه با انجام آزمایشات دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی و وجود فروشگاه و پت شاپ و به همراه بخش اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات خانگی و سایر امکانات بیمارستان دامپزشکی این فرصت را ایجاد کرده تا کلیه نیازهای حیوان همراه بر آورده کرده است.

چنانچه مایل به خرید انواع البسه و پوشاک ، ظروف غذا و خوراک و هر آنچه که تصور کنید که حیوان شما نیاز دارد را داشته باشبد، می توانید در بیمارستان دامپزشکی درین فراهم کنید. برای آشنائی شما عزیزان با بیمارستان دامپزشکی درین نمونه ای از اقدامات درمانی که انجام پذیرفته و توسط کاراموزان رشته دامپزشکی در قالب گزارش تهیه شده در تقدیم حضور تان می گردد.

بیمارستان دامپزشکی درین

حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک مرکز درمانی و بیمارستان حیوانات خانگی و دام کوچک ، که متشکل از بخش اورژانس و فوریتهای دامپزشکی؛ آمبولانس ؛ تزریقات و سرم تراپی واکسیناسیون و بستری و نگهداری از حیوانات؛ خدمات اصلاح و شستشو حیوانات ، فروشگاه و پت شاپ ، داروخانه دامپزشکی ؛ درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک آمادگی دارد تا بصورت شبانه روزی کلیه خدمات درمانی دامپزشکی مربوط به حیوانات خانگی و همراه شما را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.