بیمارستان دامپزشکی درین

التهاب و احتمال زخم قرنیه چشم گربه پرشین

التهاب و احتمال زخم قرنیه چشم گربه پرشین

التهاب و احتمال زخم قرنیه چشم گربه پرشین فلت

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب بخش چشم پزشکی کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین، میزبان لوئیس گربه نژاد پرشین فلت بود که به علت مشکل التهاب و احتمال زخم قرنیه چشم گربه به بیمارستان دامپزشکی درین مراجعه کرده بود.

بخش چشم پزشکی کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین

مشخصات بیمار
  • نوع حیوان: گربه
  • نژاد: پرشین فلت
  • جنسیت: –
  • نام: لوئیس
  • وزن: –

بخش چشم پزشکی کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان لوئیس گربه نژاد پرشین فلت بود که به علت مشکل چشم و زخم قرنیه و بسته بودن مجاری اشکی به بیمارستان دامپزشکی درین مراجعه کرده بود

علت مراجعه:

به گفته صاحب حیوان قبلا چشم حیوان مشکل داشته و یک دوره دارو مصرف کرده و خوب شده است اما بعد از یک مدت دوباره چشمانش دچار التهاب شده و معمولا یکی از چشمانش را می بندد.

معاینه :

بعد از بررسی هایی که با دستگاه مخصوص توسط پزکش معالج انجام گردید، مشخص شد که حیوان زخم قرنیه ندارد.

 

تشخیص:

پس از انجام معاینات اولیه توسط دامپزشک متخصص و بررسی علائم، پزشک معالج تشخیص دادند که ممکن است مجرای اشکی گربه بسته شده باشد، که معمولا در این نژاد از گربه به دلیل فرم بینی این مشکلات رایج می باشد.

درمان:

پس از انجام معالجات اولیه، جهت درمان قطره اشک مصنوعی ژله ای یک بار صبح و یک بار شب تجویز شد.

نکات قابل توجه:

لوئیس در حین معاینه بسیار ریزش بزاق داشت که به علت استرس زیاد و حمل با ماشین حالت تهوع گرفته بود. توصیه ما به صاحبان حیوانات این است که هنگام انتقال و جا به جایی حیوان به بیمارستان یا هر نقطه دیگر، تا حد امکان سعی کنند شرایط آرام و بدون استرسی را برای حیوان ایجاد نمایند تا از پیش آمدن عوارض بیشتر جلوگیری شود.

التهاب و احتمال زخم قرنیه چشم گربه

گزارش از خانم زهره معینی دانشجوی دام پزشکی کار اموز بخش داخلی کلینک دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.