بیمارستان دامپزشکی درین

گربه در موتور ماشین

گربه در موتور ماشین

گربه در موتور ماشین

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه ای بودیم که به علت گیر کردن گربه در موتور ماشین به بیمارستان آورده شده بود.

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی وامکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماریهای خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد.

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه حمایتی
  • نژاد: _
  • جنسیت: _
  • نام: _
  • وزن: ۱ کیلو ۳۰۰ گرم
  • سن: _
علت مراجعه:

به گفته مراجعه کننده، گربه در بین تسمه تایم ماشین قرار گرفته است.

معاینه:

پس  از انجام معاینات دکتر متوجه شد  احتمالا شکستگی در استخوان دست صورت گرفته است و باعث جدا شدن مفصل دست شده است و برای تشخیص دقیق تر عکسبردارس تجویز شد.

پزشک معالج پس از بررسی عکس ها شکستگی جفت استخوان های radius و ulna در دست راست و شکستگی استخوان humerus و جدا شدن مفصل دست چپ را تشخیص داد.

درمان :

دکتر ابتدا دستور رادیولوژی دادند و از او  آزمایش Neural reflection test (ازمایش انعکاس عصبی) گرفتند و نتیجه آزمایش این شد که اعصاب دست آسیب دیده سالم است.

پزشک دو راهکار درمانی دادند که یکی مبنی بر جراحی و قطع دست چپ از scapula (کتف) بوده و دست راست گچ گرفته شود و راهکار دوم جراحی دست چپ وحفظ دست که مراجعه کننده توانایی تقبل شرایط را نداشته و راهکار اول انجام شد.

گربه در موتور ماشین

گربه در موتور ماشین

گربه در موتور ماشین

گزارش از سارینا عباسی دانشجوي دكتري دامپزشكي کار آموز دپارتمان داخلی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک اگزوتیک وپرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.