بیمارستان دامپزشکی درین

لوگوی فوریتهای دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی درین

لوگوی فوریتهای دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی درین

لوگوی فوریتهای دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی درین

مشخصات و ویژگیهای لوگوی فوریتهای دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی درین

فوریتهای دامپزشکی و اتفاقات ناگهانی و غیر منتظره که برای حیوانات پیش می اید و نیاز به اقدامات درمانی و دامپزشکی فوری دارند را Emergence Medical Veterinary Services می نامیم و به اختصار EMVS ذکر می کنیم:

لوگوی طراحی شده فوریت های دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی درین ، برگرفته از علامت بین المللی و جهانی معروف به ستاره حیات (life star) می باشد ، معنی و مفهوم ساده ودر عین حال مهم آن ، مرحم گذاشتن بر زخم وتسکین و پانسمان می باشد . و شامل مار پیچیده به دور عصا که همان عصای بقراط حکیم است و به معنای دارو ودرمان بوده و نوار وسط ستاره ، نماد زخم و جراحت را نشان می دهد ، دو نوار دیگر ستاره ، به صورت نماد ضربدر پانسمان نشان داده شده و نهایتا قرار گرفتن حرف V بعنوان اختصار کلمه دامپزشکی Veterinary و لوگوی بیمارستان دامپزشکی درین حکایت از انحصار لگوی طراحی شده به بیمارستان دامپزشکی درین و ارتباط خدمات فوریت ها و اورژانس دامپزشکی و حیوانات را در بیمارستان دامپزشکی درین بیان می کند .


امداد ، اورژانس و فوریتهای دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین

اورژانس بیمارستان دامپزشکی درین و  فوریت های دامپزشکی حیوانات خانگی  بیمارستان دامپزشکی درین آماده ارائه خدمات ویژه در ۲۴ ساعت شبانه روز به  حیوانات شما می باشد . این بخش مجهز به جدید ترین وسائل و امکانات  احیا قلبی  و تنفسی به همراه  مانیتورینگ و دستگاه  فشار خون حیوانات ؛ اکسیژن تراپی  دستگاه مخصوص  نوار قلب حیوانات  همراه با دامپزشکان متخصص و کادر درمانی کار آزموده جهت ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات اورژانس و احیا  حیوانات خانگی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از بخش امداد ، اورژانس و فوریتهای دامپزشکی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین، روی لینک زیر کلیک نمایید

اورژانس و فوریت های بیمارستان دامپزشکی درین

تلفن های تماس با اورژانس دامپزشکی درین

۰۲۱۷۷۰۹۳۷۸۱ – ۰۲۱۷۷۰۹۳۷۹۲

۰۲۱۷۷۰۹۳۷۹۵ – ۰۲۱۷۷۴۴۹۱۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.