بیمارستان دامپزشکی درین

عارضه پوستی سگ

عارضه پوستی سگ

عارضه پوستی سگ

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی وامکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماریهای خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که به علت عارضه پوستی سگ به بیمارستان آورده شده بود.

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد.

بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات درین

مشخصات بیمار
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: –
  • جنسیت: –
  • نام: شرلی
  • وزن: –
  • سن: –

بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین در دپارتمان کلینیک دامپزشکی حیوانات خانگی میزبان مراجعه کننده ای بود که توسط سرپرست خودش، برای مشکل عارضه پوستی سگ جهت معاینه و درمان به بیمارستان دامپزشکی درین آورده شده بود.

علت مراجعه:

طبق اظهارات صاحب کیس، صاحب حیوان به دلیل بوجود آمدن عارضه روی بدن حیوان (در عکس مشخص میباشد) مراجعه کرده بودند.

عارضه پوستی سگ

معاینه :

پس از انجام معاینات اولیه توسط پزشک معالج با مشاهده علائم، جهت تشخیص دقیق تر، از آن قسمت نمونه برداری شد و به بخش پاتولوژی ارسال شد.

نتیجه بیماری جرب بود و عامل sacroptes scabiei مشاهده شده بود.

دارو های تجویزی:

با توجه به نتایج:

استفاده از شامپو لیندان
امگا ۳
و تزریق ivermectin برای ۴ نوبت

در دستور کار قرار گرفت

عارضه پوستی سگ

عارضه پوستی سگ

عارضه پوستی سگ

گزارش عارضه پوستی سگ از ایمان آسوده دانشجوي دكتري دامپزشكي کار آموز دپارتمان داخلی کلینیک دامپزشکی بخش درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.