بیمارستان دامپزشکی درین

ضربه مغزی همراه با خونریزی گربه

ضربه مغزی همراه با خونریزی گربه

ضربه مغزی همراه با خونریزی گربه

علاقمندان به حیوانات خانگی باید توجه داشته باشند صرف علاقه دلیل کافی ببرای نگهداری از حیوانات نمی باشد زیرا حیوانات بعنوان یک موجود زنده نیاز به امکانات و شرایط مناسب برای زیستن دارند و علاوه بر آن مسئولیت پذیری صاحب حیوان خانگی در فراهم کردن این امکانات همراه با رسیدگی و معاینات دوره ای و مرتب، لازمه نگهداری از حیوانات خانگی است. بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متخصصان رشته‌های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه ایی بودیم که به علت احتمال ضربه مغزی همراه با خونریزی گربه به بیمارستان دامپزشکی آورده شده بود.

بخش جراحی بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه
  • نژاد: –
  • جنسیت: ماده
  • نام: لونا
  • وزن: –
  • سن: –
  • دما: –
  • وضعیت: عقیم نشده
علت مراجعه:

صاحب حیوان تصادفا پا روی سر و گردن کیس می گذارد و کیس بشدت از ناحیه گردن و سر مجروح می شود به طوری که از گردن و بینی خونریزی می کند .

معاینه و درمان:

ابتدا پزشک گردن کیس را معاینه کردند و دستور گرفتن عکس رادیولوژی را دادند.

سپس به معاینه و تحریک مسیر ها و مراکز تعادلی از جمله گوش و سیبیل های گربه پرداختند.

با مشاهده خونریزی از گوش کیس، پزشک معالج مشکوک به ضربه مغزی گردیدند.

اصولا ضربه مغزی همراه با خونریزی از گوش و التهابات و بزرگ شدن مغز (خیز یا اِدم مغزی ) است که در این کیس شاهد خونریزی از گوش و بینی بودیم .

بعد از معاینه به کیس آنژیو کت زدند وب ه آن سرم وصل کردند سپس دارو ها مسکن درد را به داخل سرم تزریق نمودند.

ضربه مغزی همراه با خونریزی گربه

ضربه مغزی همراه با خونریزی گربه

آشنایی بیشتر با بیمارستان دامپزشکی

در بیمارستان دامپزشکی درین، از ابتدائی ترین خدمات همچون صدور شناسنامه و گواهی سلامت و گواهی خروج از کشور و معاینه و تشحیص بیماری تا انجام امور اورژانس و ارائه خدمات شبانه روزی دامپزشکی همراه با امکانات بخش جراحی و سرم تراپی موجود می باشد. اورژانس بیمارستان درین آماده ارائه کلیه امور درمانی و تزریقات و اقدامات فوری بوده و همچنین با داشتن بخش بستری و نگهداری حیوانات این فرصت را فراهم نموده تا حیوان بیمار در محلی امن و تحت نظر کادر درمان مراقبت و نگهداری شود. بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان یک مرکز درمانی مجهز با امکانات تخصصی و حرفه ای و با حضور کادر کارآزموده و متخصصان رشته های مختلف دامپزشکی بصورت شبانه روزی آمادگی دارد تا بخش مهم مسئولیت صاحبان حیوانات را در مقابل سلامتی و چکاپ این موجودات نازنین را پاسخگو باشد.

در بیمارستان دامپزشکی درین امکاناتی مانند رادیولوژی و سونوگرافی همراه با انجام آزمایشات دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی و وجود فروشگاه و پت شاپ و به همراه بخش اصلاح و آرایش و شستشوی حیوانات خانگی و سایر امکانات بیمارستان دامپزشکی این فرصت را ایجاد کرده تا کلیه نیازهای حیوان خود را بر آورده کرده و چنانچه تمایل به خرید انواع البسه و پوشاک ، ظروف غذا و خوراک و … را داشته باشید، می توانید همه را از بیمارستان دامپزشکی درین تهیه نمایید.

بیمارستان دامپزشکی درین

حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک مرکز درمانی و بیمارستان حیوانات خانگی و دام کوچک ، که متشکل از بخش اورژانس و فوریت های دامپزشکی ؛ آمبولانس ؛ تزریقات و سرم تراپی واکسیناسیون و بستری و نگهداری از حیوانات؛ خدمات اصلاح و شستشو حیوانات ، فروشگاه و پت شاپ ، داروخانه دامپزشکی ؛ درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک آمادگی دارد تا بصورت شبانه روزی کلیه خدمات درمانی دامپزشکی مربوط به حیوانات خانگی و همراه شما را انجام دهد.

گزارش از عرفان کریمی دانشجو دامپزشکی دانشگاه علوم تحقیقات، کار آموز  بیمارستان دامپزشکی درین

1 دیدگاه

  1. لونا گفت:

    فقط سرم زدید با مسکن؟ خب ادامه درمان چی؟ الان چه نظری بدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.