بیمارستان دامپزشکی درین

سگ رها شده

سگ رها شده

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد.

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی وامکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماری های خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد.

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: _
  • جنسیت: ماده
  • نام: _
  • وزن: _
  • سن: _
علت مراجعه:

مراجعه كننده پت مورد نظر را در پارك پيدا كرده بود ، اما شواهد مبني بر رها شدگي پت توسط صاحب قبلي بود ،  درد و خارش در قسمت خلفي داشت .

معاینه:

پس از معاينه ي اوليه دکتر متوجه درد و خارش در قسمت خلفي شد ودر ادامه نیاز شديد در ناحيه Anus و vaginal مشاهده شد ، مياز به حدي پيشرفت داشت كه مانع از نمونه گيري جهت كيت CPV شد .

درمان:

براي درمان از شست و شوي مداوم با سرم شست وشوي ، Ivermectin و پاكسازي انگل توسط پنس به صورت دستي بهره گرفته شد كه پس از چند دوره شست و شو انگل به طور كلي رفع خواهد گشت.همچنين تزريق B complex و cefazolin براي پت تجويز گرديد.

گزارش از علي آرمندي دانشجوی دکترای دامپزشکی کار آموز دپارتمان داخلی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک اگزوتیک وپرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.