بیمارستان دامپزشکی درین

زخم و التهاب روی شکم سگ

زخم و التهاب روی شکم سگ

زخم و التهاب روی شکم سگ

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که به علت زخم و التهاب روی شکم سگ به بیمارستان آورده شده بود.

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی و امکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماری های خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد.

بخش داخلى بیمارستان دامپزشکی درین دپارتمان حیوانات خانگی كلينيك دامپزشكي

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: –
  • جنسیت: نر
  • نام: پیکو
  • وزن: –
  • سن: –
  • وضعیت: –
علت مراجعه:

طبق اظهارات صاحب کیس به علت وجود زخم روی شکم و لیس زدن انگشتان دست بعد از اینکه از پارک برگشته است و همچنین بوی بد گوش به بیمارستان مراجعه کرده اند.

معاینه :

ابتدا پزشک معالج کیس را بطور کامل معایته کردند. علائم بالینی کیس خارش گوش و درد در ناحیه دست بود.

پس از انجام معاينات اوليه توسط پزشك معالج و بررسي وضعيت و شرايط نگهداري حيوان، جهت اطمینان با soup از داخل گوش نمونه برداری و آزمایش شد

تشخیص نهایی:

۱)زخم روی شکم یک زخم خشک شده قدیمی بود که کمی التهاب دارد

۲)گوش به علت شست و شوی زیاد دچار التهاب شده ولی قارچ ندارد

۳)در ناحیه دست جسم خارجی وارد شده است و موجب ایجاد ناراحتی در این ناحیه شده است.

درمان:

پزشک معالج پس از بررسی دقیق زخم شکم و دست حیوان توصیه های لازم را جهت بهبود این نواحی به صاحب کیس ارائه دادند.

همچنین سفارش کردند که کیس ماهی یکبار حمام شود و حتما داخل گوش خشک شود.

 

گزارش از علیرضا پورعلی دانشجوی دکترای دامپزشکی

کار آموز دپارتمان داخلی و جراحی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک اگزوتیک و پرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.