بیمارستان دامپزشکی درین

دو پوسته شدن ناخن سگ

دو پوسته شدن ناخن سگ

دو پوسته شدن ناخن سگ

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که به علت دو پوسته شدن ناخن سگ به بیمارستان آورده شده بود.

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی و امکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماری های خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد.

بخش داخلى بیمارستان دامپزشکی درین دپارتمان حیوانات خانگی كلينيك دامپزشكي

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: سگ
  • نژاد: –
  • جنسیت: –
  • نام: –
  • وزن: ۸ کیلوگرم
  • سن: –
  • وضعیت: واکسیناسیون
علت مراجعه:

طبق اظهارات صاحب کیس ناخن دست و پاها دو پوسته شده اند.

معاینه :

با انجام معاينات اوليه توسط پزشك معالج و بررسي وضعيت و شرايط نگهداري حيوان، مشخص شد كه بستر رویش ناخن ها مبتلا به بیماری قارچی شده اند.

درمان:

پزشک معالج جهت درمان داروهای زیر را تجویز نموده و نحوه استفاده از آنها را به صاحب کیس توضیح دادند:

قرص کتوکونازول ۲۰۰ ،۱۵ عدد هر ۲۴ ساعت نصف قرص به مدت ۴ هفته

شامپو کتوکونازول ۰/۲٪ هر ۳ روز یک بار نوک پنجه ها اغشته شود

کپسول ویتامین ای و امگا ۳ روزی یک عدد

دو پوسته شدن ناخن سگ

 

گزارش از نازنین جلالی دانشجوی دکترای دامپزشکی

کار آموز دپارتمان داخلی و جراحی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک اگزوتیک و پرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.