بیمارستان دامپزشکی درین

ترشحات چشم گربه

ترشحات چشم گربه

ترشحات چشم گربه

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی وامکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی ، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماریهای خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد. در این مطلب به بررسی مشکل ترشحات چشم گربه و معاینه آن جهت درمان در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین خواهیم پرداخت.

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت مینماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد.

بخش داخلى بيمارستان دامپزشکی درين دپارتمان حیوانات خانگی کلینیک دامپزشکی حیوانات درین

مشخصات بیمار
  • حیوان: گربه
  • نژاد:‌ پرشین
  • جنسیت:‌ نر
  • نام: –
  • سن: سه ماه
  • وزن: –
  • دما: –
علت مراجعه:

طبق اظهارات سرپرست حیوان، یکی از چشم های گربه ترشحات زرد رنگ دارد و مدام قی می کند.

معاینه:

پس از انجام معاینات اولیه توسط دامپزشک بوسیله لامپ مخصوص معاینه برای بررسی دقیق تر، پزشک با استفاده از نوار فلورسنت که در داخل چشم گذاشته می شود و سپس باید با لامپ wood آنرا بررسی نمود، به معاینه کامل چشم کیس پرداختند.

در نهایت تشخیص پزشک معالج این بود که حیوان دچار زخم قرنیه چشم و عفونت شده است.

درمان:

جهت درمان دکتر داروهای لازم را تجویز نموده و نحوه استفاده از آنها را به صاحب کیس آموزش دادند.

بیماری زخم قرنیه :

بیماری زخم قرنیه در گربه ها بیماری بسیار رایجی می باشد، دلایل ابتلا شدن گربه ها به بیماری زخم قرنیه عبارتند از:

۱- تروما (آسیب یا ضربه)

۲- عفونت (هرپس ویروس تیپ یک)

۳- جسم خارجی

۴ کاهش در میزان تولید اشک

۵- فلج عصب فاشیال(صورت)

۶- رشد مژه های نابه جا

ترشحات چشم گربه

گزارش از امیر احمد رمضانی دانشجوی دكتري دامپزشكي کار آموز دپارتمان داخلی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک پرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.