بیمارستان دامپزشکی درین

آسیب دیدگی چشم گربه و آنیزوکوریا

آنیزوکوریا

آنیزوکوریا و آسیب دیدگی چشم گربه

بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت می نماید در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان گربه ای بودیم که به علت آسیب دیدگی چشم گربه و احتمال آنیزوکوریا به بیمارستان آورده شده بود.

بیمارستان دامپزشکی درین با امکان تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی وامکان بستری حیوان همچنین فراهم بودن فضای پانسیون حیوان و آمادگی انجام خدمات درمان حیوانات خانگی در انواع کلینیک دامپزشکی تخصصی مستقر در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین مانند کلینیک پرندگان ، کلینیک اگزوتیک ، کلینیک داخلی ، کلینیک جراحی، کلینیک دندانپزشکی حیوانات ، کلینیک چشم حیوانات ، کلینیک سرطان و بیماریهای خاص و سایر امکانات به همراه کادر متخصص موجب گردیده این مرکز بعنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز درمان حیوانات خانگی در میان علاقمندان و دوستداران حیوانات مطرح و زبانزد گردد.

مشخصات بیمار:
  • نوع حیوان: گربه حمایتی
  • نژاد: _
  • جنسیت: _
  • نام: _
  • وزن: ۲/۹۰۰ کیلوگرم
  • سن: _
علت مراجعه:

 طبق اظهارات صاحب کیس گربه دچار آسیب دیدگی چشم شده است و بی حال است.

معاینه:

پس انجام معاینات دکتر تشخیص داد که آنیزوکوریا یا (Anisocoria) یک عارضه چشمی است که در آن مردمک یک چشم از نظر اندازه با مردمک چشم دیگر تفاوت دارد که علل مختلفی دارد که ضربه و آسیب دیدگی یکی از عوامل آن است.

درمان:

دکتر قطره چشم آنتی بیوتیک و سرم تراپی تجویز کرد.

آسیب دیدگی چشم گربه و آنیزوکوریا

گزارش از سحرخانی دانشجوی دکترای عمومی دامپزشکی ، کار آموز دپارتمان داخلی کلینیک دامپزشکی بخش کلینیک اگزوتیک و پرندگان و درمان حیوانات خانگی در بیمارستان دامپزشکی درین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.