بیمارستان دامپزشکی درین

وبینار تخصصی ISO 22000

وبینار تخصصی ISO 22000

وبینار تخصصی ISO 22000

وبینار تخصصی ISO 22000 ، در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۹ با همکاری سازمان نظام دامپزشکی استان سمنان توسط پایش سلامت اسیا برگزار گردید.

 

وبینار تخصصی ISO 22000

در اجرای قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در بند ۹ ماده ۱ فصل اول قانون مذکور، از جمله اهداف و وظایف و اختیارات سازمان را تلاش در جهت دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی دانسته است.

همچنین در بند ۴ ماده ۳ از جمله وظایف و اختیارات سازمان را همکاری با مراجع ذیربط در اجرای برنامه‌های بازآموزی و نوآموزی مستمر دامپزشکان و سایر رده‌های حرفه دامپزشکی در جهت رشد و دستیابی به‌آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی بیان کرده است.

لذا با توجه به قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و دستورالعمل اجرائی نیروی انسانی متخصص مراکز موضوع تبصره ۲ ماده ۲ و با عنایت به شرح وظایف سازمانهای مربوطه منجمله سازمان نظام دامپزشکی در خصوص آموزش و توانمندی کارشناسان مراکز ذی ربط در چهار چوب ضوابط و سیاستهای و برنامه های وزارت محترم کشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی در حوزه خدمات آموزشی، کارگاه ها و کلاسهای آموزشی همچنین کنفرانسها و همایشهای متعدد در طول سال برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این دوره های آموزشی این است که سطح علم و دانش و آشنائی کارشناسان و متخصصین و دامپزشکان با دانش روز، ارتقا یابد و در همین راستا با توجه به علاقه و احساس مسئولیت اعضا و هیئت رئیسه بیمارستان دامپزشکی درین و به منظور ارتقا دانش و توانمندی فنی کادر درمان و کارکنان و فعالان بیمارستان تحت مدیریت، اعضای هیات مدیره بیمارستان دامپزشکی درین همواره اقدام به تشویق و ترغیب و شرکت و بهره برداری از مطالب علمی و عملی مطرح شده در این مجامع علمی ؛ آموزشی و تخصصی را برای خود و کادر درمان می نمایند.

در همین راستا و به منظور دستیابی به آخرین یافته های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی ، دامپزشکان و متخصصین بیمارستان دامپزشکی درین در وبینار تخصصی ایزو  ۲۲۰۰۰ که در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۹ با همکاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران توسط پایش سلامت اسیا برگزار گردید، شرکت نمودند.

وبینار تخصصی ISO 22000

وبینار تخصصی ISO 22000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.