بیمارستان دامپزشکی درین

وبینار بیماریهای عفونی شایع در سگ ها

وبینار بیماریهای عفونی شایع در سگ ها

دوره آموزش مجازی وبینار بیماریهای عفونی شایع در سگ ها ، بصورت آنلاین توسط نظام دامپزشکی استان خوزستان ، در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار گردید.

این وبینار که توسط وب سایت هادیار آکادمی در راستای اجرای قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران هماهنگ و برگزار شد.

در بند ۹ ماده ۱ فصل اول قانون مذکور، از جمله اهداف و وظایف و اختیارات سازمان را تلاش در جهت دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی دانسته است.

همچنین در بند ۴ ماده ۳ از جمله وظایف و اختیارات سازمان را همکاری با مراجع ذیربط در اجرای برنامه‌های بازآموزی و نوآموزی مستمر دامپزشکان و سایر رده‌های حرفه دامپزشکی در جهت رشد و دستیابی به‌آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی بیان کرده است.

لذا با توجه به قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و دستورالعمل اجرائی نیروی انسانی متخصص مراکز موضوع تبصره ۲ ماده ۲ و با عنایت به شرح وظایف سازمانهای مربوطه منجمله سازمان نظام دامپزشکی در خصوص آموزش و توانمندی کارشناسان مراکز ذی ربط در چهار چوب ضوابط و سیاستهای و برنامه های وزارت محترم کشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی در حوزه خدمات آموزشی، کارگاه ها و کلاسهای آموزشی همچنین کنفرانسها و همایشهای متعدد در طول سال برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این دوره های آموزشی این است که سطح علم و دانش و آشنائی کارشناسان و متخصصین و دامپزشکان با دانش روز، ارتقا یابد و در همین راستا با توجه به علاقه و احساس مسئولیت اعضا و هیئت رئیسه بیمارستان دامپزشکی درین و به منظور ارتقا دانش و توانمندی فنی کادر درمان و کارکنان و فعالان بیمارستان تحت مدیریت، اعضای  هیات مدیره بیمارستان دامپزشکی درین همواره اقدام به تشویق و ترغیب و شرکت و بهره برداری از مطالب علمی و عملی مطرح شده در این مجامع علمی ؛ آموزشی و تخصصی را برای خود و کادر درمان می نمایند.

در همین راستا و به منظور دستیابی به آخرین یافته های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی ، دامپزشکان و متخصصین بیمارستان دامپزشکی درین در این دوره آموزشی
شرکت نمودند و گواهی حضور بنام ایشان صادر گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.